Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Saray Turks Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
dicky
21 jun 2026 om 19:19
Kip dag menu , kip en rijst zeer flauw , aardappelen niet lekker en nog beetje opgewarmd in magnetron, jammer het is een goed restaurant
Kürşat
21 jun 2026 om 11:38
Ik heb 'Rost siste' besteld. Hoewel er in de beschrijving stond 'Lams- en kalfsbiefstuk, kipfilet aan de spies', werd er alleen gegrilde kip geleverd.
R
19 jun 2026 om 22:54
Lekker gegeten. Op tijd bezorgd. Leuke aanbieding 1+1. Helemaal prima.
midas
18 jun 2026 om 22:20
Geweldige prijs kwaliteit, erg genoten. Ook snel bezorgd.
Henriët
18 jun 2026 om 10:45
goed op smaak en lekker, bezorger uitermate vriendelijk!
Tonia
18 jun 2026 om 5:37
Smaakte heerlijk
Hannariek
15 jun 2026 om 0:01
Top eten en snelle bezorging
Annemiek
9 jun 2026 om 22:01
Zeer vlot geleverd, ruome portie voor 1 persoon en lekker
Frans
7 jun 2026 om 19:25
Heerlijk en goed verzorgd
Danielle
6 jun 2026 om 19:34
was weer lekker! bezorging ook prima!
Marion
5 jun 2026 om 21:48
Het werd keurig verpakt en warm bezorgd. En het smaakte lekker.
Voor herhaling vatbaar